loading...
tehranservic
a.ahmadi بازدید : 53 دوشنبه 29 فروردین 1401 نظرات (0)

 

در تماس های مشتریان عزیز با پشتیبانی تهران سرویس دریافتیم که بسیاری از مصرف کنندگان پکیج ایران رادیاتور با ارور 40 60 80 روبه رو هستند، دراین مقاله قصد داریم به توضیح علت بروز این ارور در پکیج ایران رادیاتور و راه های بر طرف کردن آن بپردازیم ، با تهران سرویس همراه باشید. در هر کدام از قسمتها در صورت نیاز به سرویسکار پکیج و یا صحبت با تکنیسین کافیست با یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

در هنگام جست و جوی این ارور در بسیاری از سایت ها با این جمله روبه رو میشویم:

a.ahmadi بازدید : 50 دوشنبه 29 فروردین 1401 نظرات (0)

 

یکی از رایج ترین مشکلات در پکیج ایران رادیاتور نمایش ارور 40 70 80 بر روی صفحه نمایشگر پکیج است.

در این مقاله میخواهیم به صورت کاملا مفصل به دلایل بروز این ارور و نحوه بر طرف کردن آن بپردازیم ، با تهران سرویس همراه شوید و در صورت داشتن سوال با یکی از پشتیبانی های تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

a.ahmadi بازدید : 48 چهارشنبه 24 فروردین 1401 نظرات (0)

 

پیدا کردن یک شرکت مطمئن و با سابقه برای سپردن تعمیرات سیستم تهویه همیشه با چالش های بسیاری روبرو بوده است ، چرا که بسیاری از این شرکت های تقلبی با استفاده از افراد بی سابقه و بدون تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین تعمیرات برای شما عموما خرابی هایی نیز در کولر گازی شما به بار خواهند آورد.در ادامه ی این روند کاری و نبود ضمانت برای مشتریان تنها مصرف کنندگان این سیستم های تهویه هستند که دچار ضرر خواهند شد

.در میان این نابسامانی ها شرکت تهران سرویس آنلاین با به کارگیری افراد متخصص و کارشناسان با تجربه در زمینه تعمیرات برای هر برند از افراد متخخص و کارآزموده همان برند استفاده کرده و با ضمانت 6ماهه بر روی تمامی خدمات خیال مشتریان عزیزرا آسوده کرده است .از جمله خدمات تهران سرویس میتوان به:

-نصب کولر گازی در تهران
-تعمیر کولر گازی
-سرویس کولر گازی
-فروش قطعات کولر گازی
-فروش کولر گازی در سراسر ایران

a.ahmadi بازدید : 51 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

 

در این مقاله ما قصد داریم به علت بروز ارور 60 80 و راهکارهای بر طرف کردن این ارور بپردازیم ، با تهران سرویس همراه شوید.

علت بروز ارور 60 80 پکیج ایران رادیاتور:

این ارور در فصل زمستان هنگامی که هوا بسیار سرد است رخ میدهد و بیانگر این موضوع است که آبی که داخل پمپ پکیج وجود دارد دچار یخ زدگی شده است.

a.ahmadi بازدید : 53 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

 

دلایل بروز ارور 50 80 در پکیج ایران رادیاتور و راهکار برطرف کردن آن:

وجود این ارور تنها زمانی صورت می گیرد که دستگاه کامل از کار افتاده و هر چقدر دکمه ریست را بزنیم عیب مورد نظر رفع نمی شود، در این مقاله به وصورت کامل به ارور 50 80 پکیج ایران رادیاتور و راهکار های برطرف کردن آن پرداخته ایم با تهران سرویس همراه باشید.

تنها دلیل بروز این ارور معیوب شدن سنسور مدار گرمایشی می باشد یعنی سنسور گزارش دمای اشتباه را به برد می دهد.

a.ahmadi بازدید : 47 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

 

قصد داریم در این مقاله درباره نحوه عملکرد پکیج در حالت زمستانه صحبت کنیم تا آشنایی شما با این فرآیند بیشتر شود.
همانطور که می دانید پکیج های گرمایشی به دو دسته راندمان کاری زمستانی و تابستانی تقسیم می شوند که نسبت به دمای محیط مصرف کننده آنرا انتخاب می کند.
حالت زمستانه در تمامی پکیج ها با نشان رادیاتور مشخص می شود.
از آنجایی که پکیج های گرمایشی تامین آب گرم را به طور لحظه ای انجام می دهند خیلی سیستم پیچیده ای در آن به کار نرفته اما با حالت زمستانه یک سری قطعات مشترک دارند
به طور مثال فن پکیج،سیستم احتراق و پمپ سیرکولیشن در حالت زمستانی و تابستانی مشترکن بین این دو مدار در حال کار می باشند.

در صورتی که پکیج شما تک مبدل (تک منظوره) باشد پمپ در حالت تابستانه کار نمی کند و از سیستم ضد یخ زدگی (ضد گیرپاژ) برخوردار می باشد تا در صورت عدم کارکرد مستهلک نشود.
اما پکیج های دو مبدل (دومنظوره) در حالت زمستانه و تابستانه ، پمپ فعالیت خود را انجام می دهد.

a.ahmadi بازدید : 44 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

 

در ادامه توضیحات قطعات پکیج به یکی از پرکاربرد ترین قطعات یعنی شیر پرکن پکیج آن رسیده ایم.قطعه ای که در تنظیمات فشار بار پکیج نقش کلیدی را بر عهده دارد ، با تهران سرویس همراه باشید و با این قطعه از پکیج خود بیشتر آشنا شوید.

شیر پرکن پکیج چیست؟

شیر پر کن قطعه ایست که از آن برای زیاد کردن آب داخل پکیج استفاده میشود ،در واقع از این شیر به عنوان شیر آب پکیج هم می توان نام برد.
از شیر پرکن برای تنظیم فشار بار پکیج در مواقعی که بار پکیج به هر دلیلی افت پیدا کرده استفاده میشود.

a.ahmadi بازدید : 42 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

 

برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم شاید به معرفیت سایر برند های رایج در ایران نباشد اما تواتسته در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کند، تعمیر کولر گازی دایکین و سایر خدمات تهران سرویس برای برند دایکین را در این مقاله مطالعه کنید.

برند دایکین ساخت کدام کشور است ؟

Daikin یک مارک معروف تهویه مطبوع در ژاپن است ، با بسیاری از کارخانه ها در کشورهای جهان مانند مالزی ، اندونزی ، فیلیپین ، تایلند ، چین و ویتنام ...
توزیع شد.
یک برند محبوب ژاپنی که اقدام به تولید دستگاه تهویه هوا با ظرفیت های کم کرده و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

a.ahmadi بازدید : 46 چهارشنبه 18 اسفند 1400 نظرات (1)

 

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج مگاسیس میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج مگاسیس سرویس پکیج مگاسیس در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج مگاسیس شما را برطرف کنند.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج مگاسیس با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج مگاسیس را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های مگاسیس می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج مگاسیس شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

a.ahmadi بازدید : 46 چهارشنبه 18 اسفند 1400 نظرات (0)

 

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با معرفی انواع برند پکیج های موجود در بازار شما در انتهاب بهترین پکیج یاری دهد.در این مقاله به معرفی پکیج مارس پرداخته ایم تا با بررسی انواع خدمات تهران سرویس اعم از تعمیر پکیج مارس و سرویس پکیج مارس شمار ا با این محصول بیشتر آشنا نماید.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج مارس با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج مارس را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های مارس می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج مارس شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

a.ahmadi بازدید : 19 چهارشنبه 18 اسفند 1400 نظرات (0)

 

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با معرفی انواع برند پکیج های موجود در بازار شما در انتخاب بهترین پکیج یاری دهد.در این مقاله به معرفی پکیج فالکه پرداخته ایم تا با بررسی انواع خدمات تهران سرویس اعم از تعمیر پکیج فالکه و سرویس پکیج فالکه شمار ا با این محصول بیشتر آشنا نماید.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج فالکه با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج فالکه را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های فالکه می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج فالکه شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

a.ahmadi بازدید : 21 چهارشنبه 18 اسفند 1400 نظرات (0)

 

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با معرفی انواع برند پکیج های موجود در بازار شما در انتخاب بهترین پکیج یاری دهد.در این مقاله به معرفی پکیج بایماک پرداخته ایم تا با بررسی انواع خدمات تهران سرویس اعم از تعمیر پکیج بایماک و سرویس پکیج بایماک شمار ا با این محصول بیشتر آشنا نماید.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج بایماک با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج بایماکویزمن را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های بایماک می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج بایماک شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

a.ahmadi بازدید : 23 پنجشنبه 05 اسفند 1400 نظرات (0)

 

پکیج ایساتیس برندی نام آشنا در سیستم های گرمایشی است ،که از کیفیت بسیار بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است.اما این موضوع باعث کاهش تقاضا برای خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس نشده چرا که هر وسیله ی مصرفی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

a.ahmadi بازدید : 18 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

 

پکیج ایساتیس برندی نام آشنا در سیستم های گرمایشی است ،که از کیفیت بسیار بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است.اما این موضوع باعث کاهش تقاضا برای خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس نشده چرا که هر وسیله ی مصرفی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

a.ahmadi بازدید : 22 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

پکیج بوتان از جمله بهترین برندهای موجود در بازار است که برند محبوبی محسوب شده و بسیار شناخته شده است. با این حال امکان بروز خطا در عملکرد پکیج های دیواری و بروز عیب و نقص در زمان کارکرد دستگاه امری طبیعی است. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران پکیج بوتان به سرویس‌های دوره‌ای ، تعمیر پکیج بوتان و یا عیب‌یابی آن احتیاج پیدا می‌کنند.

پکیج بوتان از جمله بهترین برندهای موجود در بازار است که برند محبوبی محسوب شده و بسیار شناخته شده است. با این حال امکان بروز خطا در عملکرد پکیج های دیواری و بروز عیب و نقص در زمان کارکرد دستگاه امری طبیعی است. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران پکیج بوتان به سرویس‌های دوره‌ای ، تعمیر پکیج بوتان و یا عیب‌یابی آن احتیاج پیدا می‌کنند.

a.ahmadi بازدید : 20 دوشنبه 02 اسفند 1400 نظرات (0)

 

 

در این مقاله قصد داریم یکی از قدیمی ترین روش های گرمایش منازل یعنی بخاری را با پکیج دیواری مقایسه کنیم ، و از شما دعوت میکنیم این مقاله را از دست ندهید .
پکیج بهتر است با بخاری؟ برای مطالعه تفاوت های این دو با تهران سرویس همراه شوید.

a.ahmadi بازدید : 16 دوشنبه 02 اسفند 1400 نظرات (0)

 

در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی تمایل مردم از خرید و نصب موتورخانه های قدیمی کاسته شده و بازار به سمت خرید پکیج های کوچک و کم هزینه سوق یافته است، در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور خانه و پکیج های دیواری بپردازیم . و هریک را از نظر معایب و محاسن و نظارات کاربران مورد بررسی قرار دهیم ، با تهران سرویس همراه شوید تا در این مسیر شما را بیشتر آگاه سازیم.

پکیج بهتر است یا موتورخانه؟

در ابتدای بحث باید با نحوه عملکرد هریک از دستگاه ها بیشتر آشنا شویم:

پکیج چیست؟

در یک تعریف کلی پکیج دستگاهی است که آبگرم جهت سیستم گرمایش ساختمان (رادیاتورها، داکت اسپلیت، فن­کویل، گرمایش از کف) و همچنین آبگرم جهت مصارف بهداشتی (دوش، سرویس و …) تولید میکند.

a.ahmadi بازدید : 18 دوشنبه 02 اسفند 1400 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید یکی از انواع پکیج‌هایی که در حال حاضر در میان مردم جایگاه قابل‌ قبولی پیدا کرده‌ است، پکیج‌های ایران‌ رادیاتور هستند. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات در هر حال پس‌ از گذشت مدت‌زمانی، دچار برخی از آسیب‌ها می‌شوند و به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می‌کنند.

برای نمونه این امکان وجود دارد که سیستم پکیج شما روشن نشود و یا در زمینه گرم کردن آب، با مشکلاتی مواجه شوید. بدین‌ منظور می‌توانید از خدمات تعمیر پکیج برخوردار گردید. تعمیر پکیج ایران‌ رادیاتور یکی از خدمات تهران سرویس آنلاین است.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

a.ahmadi بازدید : 23 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
بکو این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی بکو بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

a.ahmadi بازدید : 16 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کرال این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی کرال بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

a.ahmadi بازدید : 19 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

 

با گرم شدن هوا و رسیدن تابستان بسیاری از مصرف کنندگان عزیز کولر گازی به فکر سرویس کولرگازی خود میافتند که فکری بسیار شایسته و مفید است.اما باید بدانیم که کولر گازی خود را چگونه سرویس کنیم که کوچترین آسیبی به آن وارد نشود .در این مقاله میخواهیم نحوه شستن کندانسور کولر گازی را به شما آموزش دهیم.

a.ahmadi بازدید : 19 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

 

 

امروزه صنعت کولر گازی به سرعت رو به پیشرفت است و تمامی کشورها سعی در آن دارند که کولر گازی خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت روانه بازار کنند .در این میان نام کولر گازی ایوولی شاید برای شما هم آشنا باشد.
در این مقاله میخواهیم شما را بیشتر با کولر گازی ایوولی و تعمیر کولر گازی ایوولی آشنا سازیم.با تهران سرویس همراه باشید.

a.ahmadi بازدید : 22 یکشنبه 01 اسفند 1400 نظرات (0)

 

 

کولر گازی گرین از جمله محصولات پرفروش و کاربردی عرضه شده توسط شرکت تهویه مطبوع گرین است که به دلیل اهمیت بسیار زیاد اسپلیت‌ها، این شرکت سرمایه گذاری گسترده‌ای از لحاظ علمی و نیروی انسانی بر روی تولید آنها به کار بسته است به طوری که امروزه توانسته در این راه با بسیاری از برندهای معتبر خارجی قابل رقابت باشد..در این مقاله میخواهیم تعمیر کولر گازی گرین بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند گرین ساخت کدام کشور است ؟

شرکت تهویه مطبوع گرین یک شرکت ارائه دهنده انواع سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی در کشور چین است که کلیه محصولات خود را با تکیه بر دانش فنی روز اروپا، توان متخصصین کار آزموده و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، بر اساس استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا تولید و به بازارهای جهانی معرفی می نماید.
محصولات گرین شامل انواع دستگاه‌های مرکزی و مستقل تأسیساتی، از جمله چیلرهای تراکمی، هواساز، VRF، داکت اسپلیت، فن کویل و کولر گازی است که جهت بهره برداری در انواع پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و اماکن عمومی طراحی و تولید می گردند.

a.ahmadi بازدید : 17 شنبه 30 بهمن 1400 نظرات (0)

 

 

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با معرفی انواع برند پکیج های موجود در بازار شما در انتخاب بهترین پکیج یاری دهد.در این مقاله به معرفی پکیج مگاترم پرداخته ایم تا با بررسی انواع خدمات تهران سرویس اعم از تعمیر پکیج مگاترم و سرویس پکیج مگاترم شمار ا با این محصول بیشتر آشنا نماید.

بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج مگاترم با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج مگاترم را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌هایمگاترم می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج مگاترم شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

a.ahmadi بازدید : 18 شنبه 30 بهمن 1400 نظرات (0)

 

 

آشنایی با قطعات هر دستگاه و نحوه عملکرد آنها یکی از عوامل تاثیر گذار در جلوگیری از خرابی و هزینه تعمیرات آن دستگاه خواهد بود.
در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با منبع انبساط پکیج و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا کنیم تا بتوانیم تا حد ممکن از خرابی این قطعه که جزو قطعات اصلی و تقریبا گران قیمت پکیج است جلوگیری کنیم.

a.ahmadi بازدید : 20 شنبه 30 بهمن 1400 نظرات (0)

در ادامه آشنایی با قطعات پکیج به سراغ Ntc رفته ایم و میخواهیم شما را با این قطعه و کاربرد آن بیشتر آشنا کنیم چرا که آشنایی هرچه بیشتر با قطعات پکیج و چگونگی عملکرد آنها باعث میشود شما درک بهتری از عملکرد دسگاه خود داشته باشید.
با مقاله ntc پکیج چیست؟ با ما همراه باشید.

a.ahmadi بازدید : 18 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

 

دوو برندی که در ساخت وسایل برقی به خوبی درخشیده است ، این بار با ساخت پکیج دیواری دوو سبد محصولات خانگی خود را تکمیل کرد.تعمیر پکیج دوو یکی از خدماتی است که متخصصان تهران سرویس به مشتریان عزیز ارائه میدهند.برای دریافت خدمات تهران سرویس کافیست با یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

خرید پکیج دوو از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند.

a.ahmadi بازدید : 19 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

 

 

در هنگام خرید پکیج به برند های مختلفی میرسیم که هریک از طرفداران خاص خود برخوردار است.در بین برندهای خارجی برند معروف شعله خیز یکی از آن برندهایی است که حرفی برای گفتن دارد.این برند فرانسوی با کیفیت بالا اقدام به تولید پکیج شعله خیز کرده است که در ایران نیز در حال رقابت تنگاتنگ با سایر برندهاست.در این مقاله به تعمیر پکیج شعله خیز توسط تعمیرکاران تهران سرویس میپردازیم با ما همراه شوید.

خرید پکیج شعله خیز از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند.

a.ahmadi بازدید : 17 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

 

 

در این مقاله میخواهیم درباره پکیج اس جی پی و نحوه عملکرد و تعمیر پکیج اس جی پی باشما عزیزان صحبت کنیم با تهران سرویس همراه شوید.

خرید پکیج اس جی پی از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند.

a.ahmadi بازدید : 20 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

پکیج استانبول یک پکیج با کیفیت وارداتی است که در ایران از طرفداران بسیاری برخوردار است.این پکیج علاوه بر کیفیت بالا دارای ظاهری متفاوت و بسیار شیک است.پکیج استانبول در ظرفیت های 24000، 28000، 32000 ، 35000 با قطعات با کیفیت ساخت ایتالیا دارای توان حرارتی بالا و دارای صفحه دیجیتال می باشد.
در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر پکیج استانبول صحبت کنیم،با تهران سرویس همراه باشید.

a.ahmadi بازدید : 17 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

 

 

برند معروف گری علاوه بر کولر گازی و داکت اسپیلت در زمینه تولید Multi V نیز فعالیت میکند.کلی محصولات گری از کیفیت بالایی برخوردار است ، و همین امر سبب شده قسمت بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر داکت اسپیلت گری صحبت کنیم.با تهران سرویس همراه شوید.

داکت اسپیلت گری :

گری Gree در سال 1991 میلادی در کشور چین تاسیس شد. شرکت گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت کانالی در جهان می باشد. گری دارای برنامه توسعه ای 100 ساله است که به واسطه آن بخشهای تحقیق زیادی را ایجاد کرده است. شرکت گری با کیفیت عالی محصولات ، فناوری های پیشرفته و سیستم فروش منحصر به فرد خود ، آینده روشنی در این صنعت پیش رو دارد.
و بعضی از محصولات دیگر این شرکت در کشورهای پاکستان و برزیل ساخته می شوند. در داکت اسپلیت های گری کمپرسورهایی با مارک های گری ، کالترون ، هیتاچی و کوپلند ساخت کشور های مختلف از جمله چین ، آمریکا ، تایلند و یا هند تعبیه شده است.

a.ahmadi بازدید : 19 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

امروز قصد داریم درباره برند پرطرفدار بوش صحبت کنیم ،همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم ،برند بوش در زمینه تولید سیستم های تهویه هوا بخوبی عملکرده و در همین راستا داکت اسپیلت های این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.
و در لیست پرفروش ترین داکت اسپلیت ها قرار گیرد و درصد قابل توجهی از بازار فروش به خصوص در اروپا و آمریکا را به خود اختصاص دهد. شرکت بوش در کشور آلمان تاسیس شده و محصولاتی با کیفیت و طبق استانداردهای بین المللی طراحی می کند. بکارگیری متریال و اجزای اصلی در ساخت محصولات بوش باعث شده این دستگاه ها راندمان بسیار بالایی داشته همچنین از استهلاک کمی برخودار باشند. بکارگیری تکنولوژی های منحصر بفرد در محصولات بوش این کالا را در بازار رقابت در صدر پرفروش ترین قرار داده است.تهران سرویس ارائه دهنده تمامی خدمات تعمیر داکت اسپیلت بوش سرویس و نصب این داکت اسپیلت را در سراسر تهران با گارانتی میباشد.

a.ahmadi بازدید : 23 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

کمپانی هایسنس در سال 1348 شمسی در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید. این سری از سیستم های تهویه مطبوع با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد و در خط تولید کاملا اتوماتیک زیر نظر مهندسین مجرب ساخته شده اند و از قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی بهره می برند.بر اساس اعلام مؤسسات بزرگی مانند IDG، Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی، اکنون شرکت هایسنس، جزء ۱۰ تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است.در این مقاله قصد داریم به تعمیر داکت اسپیلت هایسنس بپردازیم و آن را از تمام جهات بررسی نماییم.با ما همراه شوید.

a.ahmadi بازدید : 20 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

 

از جمله برندهایی که تحت نظر شرکت های داخلی مشغول به فعالیت هستند ،میتوان به برند نوتا اشاره کرد ، که از نظر کیفیت نیز از کیفیت های بالایی برخوردار است .در این مقاله قصد داریم به تعمیر پکیج نوتا بپردازیم.با ما همراه باشید.

خرید پکیج نوتا از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند

a.ahmadi بازدید : 21 یکشنبه 17 بهمن 1400 نظرات (0)

داکت اسپیلت یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع است، که از طرفداران بسیاری برخوردار است .در این بین برند سامسونگ با سابقه و نام خوش در در تولید سیستم های تهویه هوا در تولید داکت اسپیلت نیز به خوبی عملکرده است .در این مقال قصد داریم تعمیر داکت اسپیلت سامسونگ را با هم بررسی کرده تا از تمامی زوایا این برند را با سایر برندهای موجود در بازار مقایسه کنیم با تهران سرویس همراه شوید.

a.ahmadi بازدید : 20 چهارشنبه 29 دی 1400 نظرات (0)

به گزارش برق نیوز، پکیج بوتان از جمله بهترین برندهای موجود در بازار است که برند محبوبی محسوب شده و بسیار شناخته شده است. با این حال امکان بروز خطا در عملکرد پکیج های دیواری و بروز عیب و نقص در زمان کارکرد دستگاه امری طبیعی است. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران پکیج بوتان به سرویس‌های دوره‌ای ، تعمیر پکیج بوتان و یا عیب‌یابی آن احتیاج پیدا می‌کنند.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

a.ahmadi بازدید : 24 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

 

از آنجایی که پکیج دیواری فضای کمتری اشغال می‌کند؛ طرفداران بسیار بیشتری دارد. از این سیستم برای گرم کردن آب استفاده می‌شود و باتوجه به اینکه گاز و برق مصرف می‌کند، بسیار کم مصرف‌تر از سایر سیستم‌هاست.

پکیج نیز مانند سایر سیستم‌ها ممکن است با گذشت زمان دچار ایراد و خرابی شود، به‌همین منظور قصد داریم سوال تعمیر پکیج به چه صورت انجام می‌شود؟ را به شما پاسخ دهیم. در ادامه قصد داریم نکات لازم را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد می‌دهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

a.ahmadi بازدید : 21 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

 

 

به سیستم گرمایشی که امروزه جایگزین موتورخانه‌ها شده است، پکیج گفته می‌شود که به دو صورت زمینی و دیواری در بازاربه‌فروش می‌رسد. از آنجایی که پکیج دیواری فضای کمتری اشغال می‌کند؛ طرفداران بسیار بیشتری دارد. از این سیستم برای گرم کردن آب استفاده می‌شود و باتوجه به اینکه گاز و برق مصرف می‌کند، بسیار کم مصرف‌تر از سایر سیستم‌هاست.
 
پکیج نیز مانند سایر سیستم‌ها ممکن است با گذشت زمان دچار ایراد و خرابی شود، به‌همین منظور قصد داریم سوال نحوه تعمیر پکیج بپردازیم را به شما پاسخ دهیم. در ادامه قصد داریم نکات لازم را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد می‌دهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
 
تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334
a.ahmadi بازدید : 18 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
پاکشوما برندی ایرانی با سابقه درخشان در تولید لوازم خانگی که امروزه تولید کولر گازی نیز به خوبی عمل کرده است .تعمیر کولر گازی پاکشوما بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

a.ahmadi بازدید : 22 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

 

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
امرسان این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی امرسان بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

معرفی کولر گازی امرسان؟

کولر گازی اسپلیت امرسان 24000 یکی دیگر از انواع سیستم های تهویه مطبوع شرکت امرسان است که دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد و ظرفیتی برابر با 24000 بی تی یو است که موجب شده است مصرف کننده های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این محصول شده و از آن برای ایجاد سرمایش و گرمایش در درون ساختمان استفاده می کنند. این کولر گازی دارای مزایا و مشخصات بسیار خاص و ویژه ای است

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 2,043
  • بازدید کلی : 8,845