loading...
tehranservic
a.ahmadi بازدید : 18 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

اگر شما کولر گازی خریداری کرده‌اید و قصد نصب آن را دارید می توانید نصب کولرگازی خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید و با خیال راحت از کولر گازی خود استفاده کنید.
اگر هم می خواهید خودتان نصب کولر گازی را انجام دهید، پس این مقاله را مطالعه کنید.
نکات مهم در نصب کولر گازی

a.ahmadi بازدید : 24 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

 

امروزه یکی از وسایل ضروری که باید داخل هر خانه ای باشد، سیستم سرمایشی است. از میان انواع کولر ها به صرفه ترین شان، کولر گازی می باشد که هزینه نگه داری کمتری دارد و اصلا آب مصرف نمیکند. حتی با پیشرفت تکنولوژی کولر گازی های جدید به بازار آمده اند که مصرف برق آنها بسیار کم می باشد تا جایی که برخی از مدل های کولر گازی با برق شهری تغذیه می شوند که میتوان به پریز برق منزل آنها را وصل کرد. به همین جهت در این مقاله به راهنمای خرید کولرگازی پرداخته ایم و انواع آن را برای شما گرد آوری کرده ایم.

راهنمای خرید کولر گازی

راهنمای خرید انواع کولر گازی

کولرهای گازی به سه نوع کلی تقسیم می‌شوند: کولر اسپلیت، کولر پنجره ای و کولرهای ایستاده. البته مدل های دیگری با ساختارهای خاص هم وجود دارند.

اما از آنجایی که تنها از این سه مدل در مصارف خانگی و اداری استفاده می‌شود تنها به این سه مدل پرداخته ایم. هر کدام از این سه مدل مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود برای عده ای جذاب و برای سایرین فاقد جذابیت باشد.

a.ahmadi بازدید : 20 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
هیوندای این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی هیوندای بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

a.ahmadi بازدید : 26 دوشنبه 12 مهر 1400 نظرات (0)

 

کولر گازی گاها بخاطر تنظیمات اشتباه و یا عوامل دیگر نیاز دارد مانند سایر وسایل برقی ریست شود در این مقاله قصد داریم درباره نحوه ریست کردن کولر گازی و علت ریست کردن کولر گازی توضیح دهیم.

چرا باید کولر گازی ریست شود؟

شما نیاز به تنظیم مجدد کولر گازی خود دارید زیرا قطع کننده مدار درگیر است و اجازه نمی‌دهد کمپرسور شروع به کار کندT این قسمت از سیستم برای حفاظت از دستگاه و جلوگیری از مشکلات مانند آتش‌سوزی و انفجارها کار می‌کند. قطع کننده مدار یک جزء ضروری از هر واحد است. اگر ترموستات ناقص عمل کند و برای خنک شدن تنظیم‌نشده باشد، شما ممکن است نیاز به تنظیم مجدد دستگاه خود داشته باشید.

a.ahmadi بازدید : 26 پنجشنبه 08 مهر 1400 نظرات (0)

یکی از سیستم گرمایشی‌هایی که امروزه در منازل دیده شده است پکیج‌های دیواری هستند. پکیج های دیواری یکی از محبوب ترین وسایل گرمایشی محسوب میشوند چرا که توانایی انجام دو کار را به صورت همزمان دارند. پکیج‌های دیواری با اینکه به اندازه یک آبگرمکن دیواری مکان اشغال می‌کنند، توانایی انجام دو کار، یعنی گرم کردن محیط به کمک رادیاتورها و تامین آب گرم محیط را انجام خواهند داد.در این مقاله تهران سرویس به شما کمک خواهد کرد تا پکیج خود را به راحتی در حالت زمستانه و با تغییر فصل سرما به تابستانه تغییر دهید.

a.ahmadi بازدید : 22 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

 

 

 

 

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
لارس این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است. تعمیر کولر گازی لارس بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

برند لارس ساخت کدام کشور است ؟

این کولرگازی های دیواری با موتور روتاری است و نیز گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد در عین حال نیز کمترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است. که محیطی پر از آرامش را برایتان فراهم می کند و مصرف پایین انرژی و سر و صداکم دارد از ویژگی ها و خصوصیات کولر گازی لارس می توان فیلتر ضدبو ظرفیت گرمایش: 5.60 کیلووات / دارای کنترل از راه دور / ظرفیت گرمایش: 5.60 کیلووات / راندمان حرارتی: B / که مصرف کنندگان در سراسر جهان، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.
کولر گازی لارس از محصولات پرقدرت شرکت لارس است کولر گازی لارس با طراحی فوق العاده خود مکملی ایده آل برای سالن نشیمن شیک و مدرن شما خواهند بود و در مدت بسیار کوتاهی توانسته فروش چشمگیری را اذعان و جزء یکی از کولرگازی های سرمایشی / گرمایشی پرفروش امسال قرار بگیرد همچنین از لحاظ طراحی و دیزاین باید گفت این اسپلیت دیواری دارای ظاهری بسیار زیبا و با قابلیت های متفاوت می باشد دارای بدنه ی سفید رنگی است که می تواند با انواع دکوراسیون هماهنگ شود و در مدت بسیار کوتاهی توانسته فروش چشمگیری را اذعان و جزء یکی از کولرگازی های سرمایشی/گرمایشی پرفروش امسال قرار بگیرد همچنین از لحاظ طراحی و دیزاین باید گفت این اسپلیت دیواری دارای ظاهری بسیار زیبا و با قابلیت های متفاوت می باشد دارای بدنه ی سفید رنگی است که می تواند با انواع دکوراسیون هماهنگ شود و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد در عین حال نیز کمترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است. که محیطی پر از آرامش را برایتان فراهم می کند و مصرف پایین انرژی و سر و صداکم دارد با خرید این کولر گازی هوای بهاری را در تابستان تجربه کنید

a.ahmadi بازدید : 25 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

پکیج که این روزها جایگزین بسیار مناسبی برای موتور خانه های قدیمی است و بسیار هم در بین مردم از محبوبیت برخوردار است در صورت عدم سرویس به موقع دچار مشکلاتی میشود که مصرف کننده را دچار مشکل خواهد کرد.
گرم نشدن آب مصرفی توسط پکیج یکی از این مشکلات که بسیاری از ما در هنگام استفاده از پکیج با این مشکل روبرو شده ایم.در این مقاله قصد داریم علت گرم نشدن آب پکیج را به شما توضیح دهیم با تهران سرویس همراه شوید.

a.ahmadi بازدید : 33 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

امروزه استفاده از انواع پکیج ها به دلیل داشتن سادگی نصب، تعمیر و نگهداری بسیار کم هزینه است و به عنوان یکی از ویژگی های مثبت یک ساختمان در نظر گرفته می شود. استفاده از این وسیله بسیار راحت تر از داشتن یک موتورخانه با سوخت فسیلی و مشکلات ناشی از آن است و به دلیل ارزان و پرمصرف تر بودن، جایگزین مناسبی به حساب می آید. بروز مشکلات مختلف همانند ایجاد صداهای بسیار ناهنجار و یا خاموش شدن های پیاپی می تواند باعث ناراحتی و ایجاد مشکلات زیادی در رابطه با افزایش گرمای موجود در محیط شود.
پکیج نیز مانند سایر وسایل مصرفی بعد از چند وقت استفاده نیاز به سرویس و سرکشی ماهانه دارد که با این کار میتوان از بروز ایجاد سر و صدا در این دستگاه جلوگیری کنیم .
در این مقاله قصد داریم به علت صدای زیاد پکیج بپردازیم و راه های حل این مشکل را با هم بررسی کنیم.با تهران سرویس همراه باشید.

a.ahmadi بازدید : 27 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

یکی از مشکلات رایج در استفاده از پکیج دیورای افت فشار پکیج است که باعث میشود، عملکرد پکیج دچار مشکل شود.
در این مقاله سعی داریم دلایل افت فشار پکیج را مورد بررسی قرار دهیم تا به سوال بسیاری از شما در زمینه اینکه چرا پکیج دائما دچار افت فشار میشود پاسخ دهیم، با تهران سرویس همراه شوید.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 2,065
  • بازدید کلی : 8,867