loading...
tehranservic
a.ahmadi بازدید : 17 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

در مقالات قبل درباره مزایای کولر گازی اینورتر نسبت به کولر گازی معمولی صحبت کرده ایم .در اینجا قصد داریم نحوه ی تبدیل کولرگازی معمولی به اینورتر بیان کنیم با تهران سرویس همراه باشید:
تهران سرویس ارائه دهنده خدمات کولر گازی از جمله تعمیر کولر گازی, سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی در تهران .
دارای بیشترین رضایتمندی مشتریان عزیز

a.ahmadi بازدید : 17 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی در سیستم تهویه هوا کولرگازی نسل پیشرفته ی وسایل سرمایشی نیز دچار تغییراتی شده .در این مقاله تهران سرویس مزایا و معایب کولرگازی اینورتر را نسبت به کولر گازی های معمولی بیان میکند.برای آشنایی بیشتر با این وسیله ی سرمایشی با ما همراه باشید:
تعمیر کولرگازی اینورتر سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی در تهران سرویس

a.ahmadi بازدید : 21 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

 

کولر گازی معمولی یا اینورتر؟

تا حالا به تفاوت کولر گازی های اینوتر با کولر گازی معمولی فکر کردید؟چرا امروزه بیشتر مردم به خرید کولر گازی های اینورتر تمایل دارند.در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا با توضیح بیشتر عملکرد این دو انتخاب شما را برای انتخاب کولر گازی مناسب راحت تر نماید.با ما همراه باشید:
تعمیر کولر گازی,سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی خود را به تهران سرویس بسپارید.

a.ahmadi بازدید : 21 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

امروزه کولر گازی از وسایل پر طرفداری سرمایشی محسوب میشود.عدم دقت مناسب در تعمیر کولر گازی سرویس و نصب کولر گازی باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان محترم میشود از جمله این مشکلات علت آبریزش کولر گازی است.در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا با آشنا کردن بیشتر شما با عوامل موثر در این مشکل سعی در برطرف کردن آن داشته باشد.

a.ahmadi بازدید : 19 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

يكي از عوامل خرابي كولر هاي گازي بروز مشكل در كمپرسور است .در مقاله هاي قبلي به طور كامل به كمپرسور پرداختيم در اين مقاله قصد داريم به تعويض كمپرسور كولر گازي بپردازيم.

هر وسيله برقي از قطعات و اجزاي مختلفي تشكيل شده در كولر گازي كمپرسور نقش قلب تپنده كولر گازي را ايفا ميكند . مراقبت و نگهداري درست از كمپرسور باعث ميشود كولر گازي شما عمر بيشتري داشته باشد.

a.ahmadi بازدید : 15 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

امروز قصد داريم به تعمير كولر گازي بوش بپردازم ،اين برند نام آشنا كه هرگاه نامش از طرف فروشنده به گوش ما ميرسد با خيالي آسود آن را انتخاب ميكنيم.
با ما همراه اشيد تا شما را با اين برند و كولر گازي هاي توليد شده از اين برند بيشتر آشنا كنيم.

a.ahmadi بازدید : 21 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

های‌سنس این برند نام آشنا در زمینه کولر گازی یک برند خوب از کشور چین است که زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت میکند .دراین مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی هایسنس بپردازیم.

کولر گازی هایسنس تولید کجاست ؟

شرکت هایسنس (Hisense) در سال ۱۹۶۹ در کشور چین راه اندازی شد و تا امروز دارای بیش از ۱۳ کارخانه تولید لوازم خانگی و الکترونیک، از جمله تجهیزات تهویه مطبوع در سراسر جهان می باشد. بر اساس اعلام مؤسسات بزرگی مانند IDG، Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی، اکنون شرکت هایسنس، جزء ۱۰ تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است.

a.ahmadi بازدید : 19 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

بحث امروز ما درباره برند نام آشنا پاناسونیک است.امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی پاناسونیک صحبت کنیم .
برند پاناسونیک در بین ایرانیان از طرفداران زیادی برخوردار است و بسیاری از محصولات این برند در منازل ما مشاهده میشود.
از جمله محصولات پرطرفدار این برند کولرهای گازی تولید شده است که جزو پرقروش ترین ها در بین رقبا محسوب میشود.

a.ahmadi بازدید : 23 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

کولر گازی تراست یکی از برندهای تازه وارد در عرصه تهویه هوا میباشد،امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی تراست و تمام آنچه در باره این برند باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

برند تراست ساخت کدام کشور است؟

کشور سازنده شرکت تراست کشور چین می باشد. البته شرکت تراست جزء شرکت هایی است که کیفیت محصولات آن درجه یک می باشد و از آخرین استانداردهای بین المللی بهره می برد. از کوچک ترین قطعات تا نهایی ترین آنها قطعات به روز و با کیفیت می باشد که نتیجه آن محصولات با کیفیت تر و کولر های گازی با بهترین راندمان می باشد.

اسپلیت های تراست به دلیل قدرت خنک کنندگی بسیار بالا همچنین تنوع در مدل و موقعیت نصب به یکی از کالاهای پرطرفدار بازار تبدیل شده اند و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. استفاده از تکنولوژی هایی از قبیل کیت اینورتر در ساخت این سیستم ها باعث شده مصرف برق کاهش و در نهایت راندمان دستگاه به بالاترین حد برسد. کولر گازی تراست در مدل های دیواری و ایستاده در ظرفیت های مختلف تولید و در بازار موجود می باشد.

استفاده از کمپرسورهای برند اصلی با قدرت خنک کنندگی بالا باعث شده از میزان هوادهی بسیار مطلوبی برخوردار باشند. همچنین بدلیل تنوع در موقعیت نصب می توان از کولر گازی اسپلیت تراست در فضاهایی با متراژ مختلف به منظور تامین هوایی مطلوب بهره مند شد.

a.ahmadi بازدید : 21 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

کولر گازی برند مدیا جزو برندهایی است که امروزه به دلیل قیمت مناسب و پشتیبانی خوب و گسترده از طرفداران بسیاری برخوردار است.
امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی مدیا صحبت کنیم و شما را با خدمات تهران سرویس در این زمینه بیشتر آشنا کنیم.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 2,075
  • بازدید کلی : 8,877