loading...
tehranservic
a.ahmadi بازدید : 26 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

برد پکیج یکی از اصلی ترین قطعات آن محسوب میشود که در صورت بروز کوچکترین خطا در آن عملکرد پکیج با مشکل مواجه خواهد شد .
برد قطعه اصلی فرمان در پکیج است که خرابی آن باعث از کار افتادن همه یا قسمتی از پکیج خواهد شد،در این مقاله قصد داریم تعمیر برد پکیج را با هم مورد بررسی قرار دارده و با ارائه راه حل از بروز هزینه های بیشتر جلوگیری کنیم.با تهران سرویس همراه باشید.

a.ahmadi بازدید : 21 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

 

در ادامه مطالب آشنایی با قطعات پکیج میخواهیم به سراغ پمپ پکیج خواهیم رفت و عملکرد ، علت خرابی ، وظایف و سایر نکات مربوط به پمپ پکیج خواهیم رفت،با تهران سرویس همراه شوید.

پمپ پکیج چیست و چه وظیفه ای دارد؟

هنگامی که آب گرم توسط پکیج تولید شد و در لوله‌های کف و رادیاتورها جریان یافت، حرارت خود را به محیط داده و سرد می‌شود. حال این آب سرد بایستی دوباره به پکیج برگردد، گرم شود و در لوله‌ها جریان پیدا کند. این چرخه با عملکرد قطعه‌ای به نام پمپ پکیج تکمیل می‌شود. این پمپ، آب گرم را در رادیاتورها به حرکت درآورده و از کاهش فشار آب در مدار گرمایش رادیاتورها جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، اگر فشار آب گرم کم باشد، پمپ پکیج فشار را بالا می‌برد تا گردش آب به صورت یکسان و یکنواخت صورت گرفته و فضا سرد نشود.

a.ahmadi بازدید : 24 یکشنبه 04 مهر 1400 نظرات (0)

 

 

اگر شما هم از کولر گازی جنرال استفاده میکنید پیشنهاد ما این است که این مقاله را با ما همراه باشید .در این مقاله به تعمیر کولر گازی جنرال خواهیم پرداخت .

تهران سرویس ارائه دهنده خدامت کولر گازی در سراسر تهران.

کشور سازنده کولر گازی جنرال:

کولر گازی جنرال یکی از پرطرفدارترین کولرهای گازی در ایران می‌باشد چرا که این محصول از چین صادر شده و قیمت مناسب تری نسبت به کاربرد خود دارد.
کشور سازنده کولر گازی جنرال چین است البته باید بدانید که سازنده قطعات کولر گازی جنرال کشور آمریکا است و در کشور چین مونتاژ می‌شوند.
کولر گازی جنرال در مدل‌های مختلف پرتابل، ایستاده و دیواری در بازار ایران موجود می‌باشند.
توصیه تهران سرویس سرویس کولر گازی جنرال است چراکه شما را از هزینه تعمیر کولر جنرال بی نیاز خواهد کرد.

a.ahmadi بازدید : 27 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

 

یکی از مشکلات رایج در هنگام استفاده از کولر گازی یخ زدن کولر گازی است،این مشکل در قسمت های مختلف کولر گازی ممکن است بوجود آید.
در این مقاله به بررسی علت یخ زدگی کولر گازی خواهیم پرداخت با تهران سرویس همراه شوید.

قسمت هایی که احتمال یخ‌زدگی و برفک زدن آن‌ها وجود دارد:

-یخ زدن پنل داخلی کولر گازی
-برفک زدن پنل خارجی کولر گازی
-لوله بزرگ و کوچک اسپیلت (یخ زدن لوله برگشت کولر اسپلیت)
-یخ‌زدگی لوله کوچک اسپیلت
-برفک زدن کنداسور کولر

a.ahmadi بازدید : 22 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در گرمای شدید تابستان هنگامی که به منزل یا محل کار خود میرسید بعد از روشن کولر گازی خود متوجه میشود که کولر گازی سرمایش مطلوب قبل را ندارد و باد گرم از آن خارج میشود.
تهران سرویس در این مقاله به این سوال شما پاسخ خواهد داد:
علت باد گرم کولر گازی چیست؟ | چرا کولر گازی باد گرم میزند؟
با تهران سرویس همراه شوید:

a.ahmadi بازدید : 21 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

از جمله برندهای نام آشنا در بین ایرانیان برند ال جی است، که رد پای بسیاری از محصولات این برند پرطرفدار در خانه ما مشاهده میشود .
کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان میداد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود. البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود. در این مقاله ما به شما، مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی‌ ال جی را خواهیم گفت تا با مطالعه‌ی دقیق این مقاله بتوانید مثل یک راهنما در زمان بروز خرابی‌ها و مشکلات از آن استفاده کنید و راه حل‌های رفع ایراد آن را تشخیص دهید.

a.ahmadi بازدید : 27 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

همه چیز درباره کولر گازی پر طرفدار اجنرال:

امروزه برند اجنرال در صنعت تهویه ایران از جمله برندهای بسیار پرطرفدار و پر فروش میباشد.کولر گازی اجنرال ساخت کشور ژاپن است. اما زمانی که قصد خرید آن را پیدا کنید، خواهید دید که روی آن نوشته شده که ساخت کشور تایلند هست. شاید در ابتدا تصور کنید که این مدل تقلبی است. اما اصلا اینطور نیست. یکی از مراکز تحقیقات مهم شرکت اجنرال در تایلند قرار گرفته و تمام کولرهای گازی آن در این کشور اسمبل می‌شوند. در اصل تمام قطعات کولرگازی اجنرال در کشور ژاپن ساخته شده و مونتاژ یا همان اسمبل آن در کشور تایلند انجام می‌شود تا هزینه تولید کاهش پیدا کند.

a.ahmadi بازدید : 21 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

باتوجه به مشکلات اقتصادی و گرانی وسایل خانگی ترجیح تمامی ما بر آن است که از وسایل خانگی خود به بهترین شکل استفاده و از خرابی آنها جلوگیری به عمل آوریم.کولر گازی از جمله وسایلی است که باید در حفظ و نگهدار آن ها کوشا باشیم و برای تعمیر و رفع مشکلات آن از بهترین تعمیرکاران کمک بگیریم .
تعمیرکاران متخصص تهران سرویس آماده تعمیر کولر گازی گری شما در سراسر میباشند.تعمیر و سرویس کولر گازی گری در سراسر تهران با ارزان ترین نرخ و ضمانت 180 روزه فقط ب تهرن سرویس .

a.ahmadi بازدید : 34 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

امروزه که استفاده از کولر های گازی بیش از پیش مرسوم شده شاید بسیاری از شما تجربه ی تلخ خاموش شدن ناگهانی کولر گازی خود را داشته باشید.در بعضی روزهای گرم تابستان که فقط خنکای باد کولر گازی میتواند جبران گرمای طاقت فرسای بیرون از منزل یا محل کار باشد کولر گازی به ناگهان خاموش میشود در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا شما را با علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی آشنا سازد .
با تهران سرویس همراه شوید.

a.ahmadi بازدید : 25 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

امروزه با وجود تحریم ها و کمبود کالای اصلی مصرف کنندگان برای خرید کالای اصلی و با کیفیت دچار مشکل شده اند .یکی از این وسایل که به مقدار بسیار زیادی کالای قاچاق و بی کیفیت از ان وارد کشور شده و چه بسا بسیاری ز انها تقلبی باشد کولر گازی است.در این مقاله میخواهیم تشخیص کولر گازی اصلی با تقلبی را آموزش دهیم با تهران سرویس همراه باشید.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 2,070
  • بازدید کلی : 8,872