loading...
tehranservic
a.ahmadi بازدید : 20 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

 

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کولر گازی مک کوی این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی مک کوی بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

معرفی کولر گازی مک کوی؟

شرکت McQuay هميشه پيشگام در ارايه آخرين نوآوری ها در تکنولوژی تهويه مطبوع بوده است و اهميت خاصی به نوآوری و معرفی تکنولوژی جديد می دهد. جايگزينی گازهای HFC (حافظ لايه اوزون) در سال ۱۹۹۲ به جای گازهای CFC و معرفی BMS (Building Management System) جهت ارتباط و هماهنگی دستگاه با بار برودتی مورد نیاز ساختمان برای اولين بار در صنعت تهويه جزء افتخارات اين شرکت محسوب می گردد.

a.ahmadi بازدید : 18 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)

 

پکیج ایساتیس برندی نام آشنا در سیستم های گرمایشی است ،که از کیفیت بسیار بالا و محبوبیت زیادی برخوردار است.اما این موضوع باعث کاهش تقاضا برای خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس نشده چرا که هر وسیله ی مصرفی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

a.ahmadi بازدید : 18 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

 

 

از جمله برندهایی که تحت نظر شرکت های داخلی مشغول به فعالیت هستند ،میتوان به برند بارلی اشاره کرد ، که از نظر کیفیت نیز از کیفیت های بالایی برخوردار است .در این مقاله قصد داریم به تعمیر پکیج بارلی بپردازیم.با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت بارلی:

محصولات برند بارلی که از با کیفیت ‌ترین محصولات موجود در بازار هستند زیر نظر شرکت سهند کارآزمای تبریز تولید می‌شوند این شرکت درسال 1384 شمسی(2005 میلادی) آغاز به کار و اولین رادیاتور پانلی خود را در سال 1391 روانه بازار رقابت نمود.

a.ahmadi بازدید : 20 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

 

 

با پیشرفت تولیدات داخلی تولید وسایل گرمایشی و تهویه هوا نیز رونق بسیاری گرفته و امروزه شاهد تولیدات داخلی با کیفیت های بسیار بالا و قابل رقابت با برند های برتر خارجی بوده ایم.امروز قصد داریم درباره تعمیر پکیج دئوترم بیشتر صحبت کنیم.

تاریخچه شرکت دئوترم

پکیج دئوترم ساخت ایران و توسط گروه صنعتی مشهد تهویه به باز عرضه میشود.پکیج دئوترم در مدل های زیر به بازار عرضه میشود:

-پکیج دئوترم مدل رویال royal
-پکیج دئوترم مدل اولترا ultra

a.ahmadi بازدید : 19 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

پکیج این وسیله گرمایشی مطابق با مصرف مشتریان عزیز در دو مدل زمینی و دیواری طراحی و تولید میشود که امروز قصد داریم به بررسی این دو مدل پکیج بپردازیم و تفاوت پکیج زمینی و دیواری را به طور کامل بیان کنیم .

a.ahmadi بازدید : 17 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

 

 

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
گودمن این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی گودمن بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

a.ahmadi بازدید : 18 شنبه 04 دی 1400 نظرات (0)

امروزه موتورخانه و بخاری های قدیمی جای خود را به پکیج های دیواری داده اند که بسیار کم هزینه ،مقرون به صرفه و کارآمد است.
اما مصرف کنندگان عزیز باید نسبت به سرویس پکیج خود اهمیت ویژه ای قائل باشند چرا که کوچکترین عیب در پکیج عملکرد این دستگاه را با مشکل مواجه خواهد کرد .
در این مقاله قصد داریم علت گرم نشدن رادیاتور پکیج در فصل زمستان را به شما عزیزان توضیح دهیم تا با اقدام به موقع از سردی منازل شما در فصل سرما جلوگیری کنیم .

a.ahmadi بازدید : 19 سه شنبه 30 آذر 1400 نظرات (0)

 

 

در سال حمایت از تولیدات ملی میخواهیم درباره برند ایرانی اسنوا صحبت کنیم.
برند اسنوا در سال های اخیر به خوبی توانسته در بازار رقابت بدرخشد .در این مقاله قصد داریم تعمیر کولر گازی اسنوا را به چالش بکشیم و با این برند بیشتر آشنا شویم.

برند اسنوا :

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین رخت‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر گسترش یافته‌است.
به گفته ی یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران هستند.

a.ahmadi بازدید : 22 دوشنبه 22 آذر 1400 نظرات (0)

 

امروزه در بازار شباهت های زیادی میان کالاها وجود دارد و برند های بسیاری سعی در آن داشتند تا با شباهت سازی از برندهای موفق دنیا در بازار سود کنند .برندهای مختلفی در بازار کولر گازی و اسپلیت وجود دارند که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند در این میان دو برند با نامهای مشابه وجود دارند که بیشتر افراد آنها را یکی می دانند. جنرال و اجنرال، دو برند مطرح و پرطرفدار هستند که تقریبا بیشتر کاربران و حتی برخی از فروشندگان، تفاوت بین آنها را نمی دانند.در این مقاله سعی در آن داشته ایم که شما را با تفاوت کولرگازی جنرال و اجنرال بیشتر آشنا سازیم.با تهران سرویس همراه شوید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 2,053
  • بازدید کلی : 8,855